Lista
Wójt Gminy Grudziądz zaprasza sympatyków aktywnego spędzania wolnego czasu do udziału w 7. Biegu Karpia, który odbędzie się 7 grudnia 2024 r. w miejscowości Mokre. Start i metę biegu zaplanowano na Targu Rybnym przy Szkole Podstawowej w Mokrem. Zawodnicy rywalizować będą na dwóch dystansach: 5 i 10km. Impreza jest włączona do Amatorskiej Ligi Biegowej Powiatu Grudziądzkiego. Tego dnia przy Szkole Podstawowej w Mokrem zostanie również zorganizowany Jarmark Świąteczny z udziałem Kół Gospodyń wiejskich Powiatu Grudziądzkiego oraz szkół z terenu Gminy Grudziądz. Ponadto dzień imprezy będzie doskonałą okazją do zakupu świeżej ryby oraz produktów ekologicznych pochodzących od lokalnych dostawców podczas corocznego Targu Rybnego.
W skrócie:
1. Bieg odbędzie się 7 grudnia 2025 r. (sobota), Targ Rybny przy Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Mokrem.
2. Bieg odbędzie się według następującego harmonogramu:
1) 9:00 – 10:45 - biuro zawodów – weryfikacja zawodników na 5 i 10 km i wydawanie pakietów startowych.
2) 11:00 – rozpoczęcie imprezy;
3) 11:05 - start "Biegu Karpia" na 5 i 10km
4) 11:10 - start "Biegu Karpika"
5) 12:30 – dekoracja zawodników.
3. Start i meta biegu znajduje się na Targu Rybnym przy Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Mokrem.
4. Biuro zawodów w dniu imprezy znajduje się na hali sportowej Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Mokrem.
5. Bieg odbędzie się przy ograniczonym ruchu drogowym.
6. Trasa Biegu Karpia liczy 5 i 10km kilometrów.
Serdecznie zapraszamy!
Lokalizacja: Targ Rybny przy Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Mokrem
Opłata startowa: 60zł płatne przelewem do 4.12.2024 lub 80zł płatne gotówką w dniu biegu.
Organizator: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Małym Rudniku. Współorganizatorami są Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Mokrem, Sołectwo Mokre oraz Koło Gospodyń Wiejskich Mokrzanki. Dodatkowych informacji udziela p.Sławomir Wiśniewski tel. 518428953 oraz p. Maja Mikulska tel. 505184893 e-mail: biuro@gokmalyrudnik.eu
Limit zawodników: 200 osób.